Bila Period, Ingat Snowdrop


Bila period, Ingat Snowdrop,
Ingat Period, Ingat Snowdrop.

Ya betul, bila period kita akan automatik mencari pad, bagi pengguna pad Snowdrop mestilah akan ingat pada pad Snowdrop dan mula mencari di mana mereka menyimpannya. Kerana apa? Jom baca ini;

KEPUTIHAN : SENTIASA KERING

 Sebenarnya waktu tak Period pun boleh pakai pad Snowdrop ni. Adiela Ridzuan seorang model yang juga pengguna pad Snowdrop menggunakan saiz Dry Flux (Pantyliner kering) ketika mengandung untuk menguruskan keputihan.


Adiela Ridzuan
"Siapa kata mengandung tak boleh pakai Pad Snowdrop? Saya guna saiz Dry Flux setiap hari. Biasalah bila mengandung, masalah keputihan tu memang mengganggu rutin harian saya dan saya percaya wanita di luar sana pun alami masalah yang sama. Saya pun rasa selamat bila gunakannya kerana ianya diperbuat dari 100% kain" - Adiela Ridzuan

MESRA KULIT DAN SESUAI CUACA PANAS

Pad Snowdrop ni juga sesuai digunakan pada cuaca negara kita yang panas dan lembap sepanjang tahun, kerana fabriknya sentiasa kering dan tidak menyebabkan gatal serta melecet.

Ingat Period Ingat Snowdrop
Alia Ismail

"Pad Snowdrop ni memang selesa dipakai walaupun dalam keadaan cuaca yang panas dan berpeluh. Fabrik yang digunakan memang mesra kulit yang sensitif seperti saya. Permukaannya sangat lembut, mudah dicuci dan paling penting, ia tidak menyebabkan gatal dan saya dah tak melecet." - Alia Ismail

SENGGUGUT BERKURANG: ALIRAN HAID LEBIH BAIK

Senggugut, keputihan, gatal-gatal, dan berbagai masalah wanita rata-rata mengalami pengurangan kerana aliran haid mereka lebih lancar apabila menggunakan pad Snowdrop.

Ingat Period Ingat Snowdrop
Adiela Safiyyani
"Pad Snowdrop ni sangat membantu saya sewaktu datang bila . Sebagai model saya selalu terlibat dengan penggambaran, jadi saya selalu rasa tak selesa. Tapi dengan Pad Snowdrop walaupun aliran haid yang banyak saya tetap rasa kering. Senggugut saya pun berkurangan sejak guna pad Snowdrop no mungkin sebab aliran haid lebih baik." - Adiela Safiyyani

Ulasan

Popular posts

Senarai Semak Mendaki Gunung Kinabalu

Yuran Mendaki Gunung Tambuyukon

Resipi Masala Chai Tea Latte

Gunung Tambuyukon (part 5, akhir)

Itenary Gunung Tambuyukon